2010. június 26., szombat

Rendelésre újabb kelta csomó, karkötővel






Egyik kolléganőm kérésére készül ez az újabb kelta csomó, és hozzá egy karkötő. Ez volt a második kelta csomó, amit készítettem, de ez sokkal jobban sikerült. Azt hiszem, rájöttem a nyitjára! :) Több szemmel kezdtem, mint az elsőt és sokkal lazábban fűztem, nem húztam meg mindig a damilt, csak egy nagyon picit. Így az "összevarrásnál" nem merevedett úgy meg és sokkal finomabb íve lett a "kanyarokban"! :)
A medál érdekessége, hogy nem kétoldalasra készült, mégis, ahogy keresztezik egymást az oldalak, kialakult egy kis eltérés a két oldal között!
Nekem nagyon tetszik és Rena is odáig van érte! :)
A képek sajnos gyatrák, de gyorsan kellett fényképeznem, kint pedig éppen ömlött az eső. :(
Viseld egészséggel, Rena!



3 megjegyzés:

Beödőkné Mónika írta...

Nagyon szépséges és a színek csodálatosak, azt hiszem ma láttam is a nyakába.Jól mutatott!

Edit írta...

Nagyon szép!!! Szuperek a színek is! Gratulálok!

Erga írta...

Nagyon jól néz ki, tetszenek a színei, gratulálok!