2010. június 15., kedd

Díjat kaptam! :)




Díjat kaptam Cseresznyevirágtól, amit nagyon köszönök! Örülök, hogy rám is gondoltál!


1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.

5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.

6. Megnevezem, hogy kitől kaptam és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba.


Becenév: Szüleimnek én voltam a "Kiscsibe", Apa még a mai napig hív így néha! :) Egyébként mindenki Gabinak hívott (mikor kicsi voltam, nem is szerettem a Gabriellát). Ma már büszke vagyok, hogy ilyen szép nevem van! :)

Lakhely: Szekszárd

Születési hely: Szekszárd

Magasság: 173 cm

Névnap: december 12.

Foglalkozás: pénzügyi szakügyintéző

Testvér: egy öcsém van

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelv: német, angol (utóbbit most fogom mégjobban megtanulni)

Gyűjtemény: Ternészetesen a gyöngyök képezik a legnagyobb gyűjteményemet (bár még mindig nem elég nagy)! Megvan az összes eddig megvásárolt buszbérletem, és mindig elteszem a mozijegyeket is.

Kedvencek: Zene - imádom az arab, török zenét (hastáncoltam, innen a szerelem) és a latinos zenét, kedvencem a töltött paprika, szeretem a Dan Brown könyveket, a két kutyusunkat :)

Zsebpénz: igyekszem ügyesen gazdálkodái, hogy maradjon zsebpénzem

Kívánság: csak boldog szeretnék lenni (a párommal), és szeretném, ha végre elmenne a fejünk felől az a sötét felhő, ami csak rosszat hoz.
Háziállat: két (extra)mini Yorkie: Maya és Kíra.


Akiknek továbbadom:

3 megjegyzés:

Erga írta...

Köszönöm szépen a díjat és nagyon gratulálok Neked hozzá. Megtisztelsz, hogy gondoltál rám. Ha nem haragszol most nem raknám már ki a blogba, mert ez már a harmadik ugyan ebből a díjból és csak ismételni tudnám magam a tesztet már kitöltöttem ha kíváncsi vagy rá megtalálod a blogomban a díjaknál.Még egyszer nagyon köszi.

Erika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Erika írta...

Szia Gabi! Köszönöm szépen a díjat, nagyon örülök, hogy gondoltál rám!