2010. június 4., péntek

BlogSzülinapi Játék Nálam!



Lassan egy éve, hogy megírtam ez első bejegyzést a blogomon, és egy játékkal szeretném megköszönni Nektek, hogy nem hiába vezetem. Jól esik olvasni a kedves megjegyzéseket, és jó látni, hogy egyre több a rendszeres olvasóm is!


A szabályok a következők:


1) Hagyj egy megjegyzést ennél a bejegyzésnél 2010. 07. 13. délig!

A bejegyzésben írd le, hogy mi a véleményed a blogomról és az általam készített ékszerekről!

2) Tedd ki a blogodra a játékfelhívást a képpel együtt!

3) Aki rendszeres olvasóm, az dupla eséllyel indul a sorsoláson! :)


A nyeremény pedig nem más, mint egy általam készített ékszer, amit igyekszem majd személyre szabottan elkészíteni a nyertesnek!


Akkor induljon a játék! :)


11 megjegyzés:

Erga írta...

Boldog Blog Szülinapot kívánok! Én nagyon szeretnék részt venni a játékban, szoktam hozzád járni nézelődni, sőt most is olyat fűzök amit nálad láttam meg és nagyon megtetszett, majd mutatom ha kész leszek.

Csirli írta...

Szeretek nezelodni nalad! Szeretnem, ha enyem lehetne egy ekszered :)

Ládikó írta...

Szia! Boldog blogszülinapot. Szép a blogod, gyönyörűek az ékszereid, mindig bekukkantok hozzád. :-) Szeretnék erre a játékodra is jelentkezni. :-) Üdv Ildikó

Monyoka írta...

Szia! Nagyon tetszik a blogod és az ékszereid. Én is szeretnék jelentkezni:)

Cseresznyevirág írta...

Kedves Gabriella!
Szívesen jelentkezem a játékodra.
Az ékszereid elegánsak, szépek, változatosak! :-).Boldog szülinapot kívánok és még sok-sok év örömteli alkotást!
Szeretettel: cseresznyevirág

romi írta...

Boldog blogszülinapot kívánok! Még sok szép színes,ígényes ékszert szeretnék nézegetni itt nálad,csakúgy mint eddig !!!
Ja,és persze jó lenne nyerni a játékodban :)

Tímel írta...

Ezennel én is kérem magam a kalapba bedobni :)
Szeretem az ékszereidet, ezért játszom Veled :)
Isten éltesse a blogodat az idők végezetéig !!

Noyka írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz! Többször benéztem már hozzád, és a gyöngygalléros munkáid is nagyon tetszenek, és amiket azóta csinálsz azok is. Mától hivatalosan is rendszeres olvasód vagyok, így 2szeresen jelentkezem a játékodra, szeretnék én is egy ajándékot Tőled! További jó fűzőcskét kívánok! Üdv Noyka

Pearly írta...

Boldog Blogszülinapot kívánok!
Nagyon tetszenek az ékszereid és szívesen lennék egynek a boldog tulajdonosa!
Rendszeresen olvaslak a jövőben is. Kívánom, hogy még sok-sok szépséget készíts!

Ency írta...

Boldog blogszülinapot :) Nagyon tetszenek az ékszereid, és imádom a színvilágodat :)

Tündegyöngyök írta...

Eddig a csendes nézelődő kategóriába tartoztam, mert mindig bekukkantottam Hozzád. ...hogy miért? Mert teszenek az ékszereid és kedvelem a blogodat. Most azonban bejelentkeztem állandó olvasónak.
Nos, játékra fel! :o)
Boldog blogszülinapot!