2010. január 15., péntek

PIF játék

Eddig csak nézegettem, ámuldoztam a szebbnél-szebb PIF-es ajándékokat, és most úgy döntöttem, hogy én is részese szeretnék lenni.

Dzsu-nál, Mérinél és Anaminál már jelentkeztem, tehát megvan a 3. :)

Én is várom a jelentkezőket! :)


Íme a szabályok:
Bárki játszhat, akinek blogja van.
Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és a fent írtak szerint ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék!)

5 megjegyzés:

Méri írta...

Szia Gabi!Mivel meghirdetted a játékot és ezzel továbbviszed,megkapod az ajándékot!Igyekszem minél előbb készíteni neked valami szépet, addig is légyszives nekem elküldeni mailben a pontos neved és címed,hogy postázhassam ha kész lesz! negelem@freemail.hu

Tímel írta...

Végre megtaláltam a 3 üres helyet a játékhoz!
Nagyon bíztam benne, hogy meglesz a hely,mire találok 2 másikat :)
Tehát: jelentkezem!!

Cseresznyevirág írta...

Szia, gratulálok az ékszereidhez és szeretnék harmadikként jelentkezni a játékodra! :-)

Gabriella írta...

Örülök, hogy jelentkeztetek!

Még egy hely kiadó, hiszen Méri csak az én jelentkezésemet "igazolta vissza"! :)

Úgyhogy hajrá, még 1 valaki jelentkezhet!

Ládikó írta...

Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra, mint harmadik, ha lehet. Gratulálok a szép ékszereidhez. Ildikó