2009. december 12., szombat

Orsina kíváncsi játéka! :)




Jelentkeztem Orsina kíváncsi játékára, így hát íme az én kis alkotói "sarkom". Sajnos még nem sikerült valamilyen kis asztalkára vagy ilyesmire szert tennem, ami elnyelné ezt a sok mindent, így a komód mellett bújik meg ez a kis halom. :) Fűzni pedig az ágyon szoktam, nekem ott kényelmes (meg ott van egy lépésre a sok gyöngyöcske. :) Közpen pedig tévét nézek. :)
A kész műveimet pedig ebben a kis tálkában tartom, bár lassan kinövöm, úgyhogy ki kell találnom valami más megoldást! :)
Mint látszik, vagy egy nagy segítségem is, aki természetesen nem maradhatott ki a fotózkodásból! :)

Ha te is szeretnél játszani, itt teheted meg:

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Köszönöm szépen, nagyon hangulatos a kis kuckód!
A kutyi meg csudapofa! (Jajj, de szeretnék már én is egyet, de majd kertesbe...)

Maya írta...

Helyes a kis kuckód, a kutyusod pedig nagyon édes!! Kislány?

Ági írta...

De kis cukipofa, őt is felfűzöd? :P nyakláncnak milyen helyes lenne :D ..és mennyi kincs :)

Gabriella írta...

Köszönöm szépen! :)
A kutyus kislány, Mayának hívják és fél éves! :)